.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قول مساعد وزیر کشاورزی برای حل مشکلات پنبه کاران

وزير جهاد کشاورزي در گرگان گفت: اميد است با تصميم گيري هايي که در کارگروه بررسي وضعيت مرکبات، پنبه، زيتون و ابريشم گرفته مي شود، شاهد رونق و شکوفايي کشت پنبه در کشور باشيم.

صادق خليليان" در حاشيه برگزاري کارگروه بررسي وضعيت مرکبات، پنبه، زيتون و ابريشم افزود: در اين کارگروه، تصميم گيري هاي لازم در زمينه بخش کشاورزي از بحث کشت تا بحث هاي صنايع و بازرگاني اتخاذ مي شود.

وي ادامه داد: همچينن حمايت از توليدکنندگان بخش کشاورزي با ارايه راهکارها و بررسي مشکلات فراروي بخش کشاورزي نيز در اين کارگروه مد نظر قرار مي گيرد.

وزير جهاد کشاورزي گفت: برگزاري کارگروه بررسي وضعيت مرکبات، پنبه، زيتون و ابريشم استان هاي شمالي در گلستان به رفع مشکلات اين بخش کمک شاياني خواهد کرد.

به گفته وي ، انتظار است در اين کارگروه تصميمات خوبي براي توسعه بخش کشاورزي استان هاي شمالي و رفع مشکلات اين بخش در مناطق شمالي گرفته شود.

وي تصريح کرد: براي اينکه مشکلات بخش کشاورزي در استان هاي شمالي رسيدگي شود، برگزاري اين کارگروه ضروري بود.

وزير جهاد کشاورزي گفت: بررسي مشکلات و ارايه راهکار براي رفع آن نيازمند تشکيل چنين کارگروههايي در استان ها است.

وي افزود: کارگروه بررسي وضعيت مرکبات، پنبه، زيتون و ابريشم در گلستان به رياست معاون اول رييس جمهور و با حضور وزاري جهاد، صنعت و بازرگاني تشکيل شده است.

کارگروه بررسي وضعيت مرکبات، پنبه، زيتون و ابريشم با حضور معاون اول رييس جمهور و وزاري جهادف صنايع و کشاورزي و همچنين نمايندگان مردم استان گلستان در مجلس شوراي اسلامي در گرگان از صبح امروز آغاز به کار کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.